Partnerstwo na rzecz marki KOŚCIELISKO
Partycypacja publiczna
Zakończony
małopolskie
Kościelisko
Urząd Gminy Kościelisko, Kościelisko
2015-03-09 - 2016-04-30
95 114,74 PLN
84 273,89 PLN
polityki lokalne
Opis projektu
Gmina Kościelisko to urokliwe miejsce na mapie Polski, będące jednak w cieniu sąsiednich miejscowości. Aby z niego wyjść, grupa społeczników skupiona w lokalnym Stowarzyszeniu, postanowiła przygotować i wdrożyć Strategię, która angażować będzie różne środowiska lokalne, w tym przedsiębiorców, administracje i organizacje pozarządowe. Chcieli wspólnie wyznaczyć cel i opracować drogę do jego realizacji. Zaangażowali do tego kwaterodawców, restauratorów, działaczy społecznych, animatorów sportu, pracowników administracji i instytucji kultury, przedstawicieli branży reklamowej oraz radnych gminnych. Wspólnie, udało im się tego dokonać. Dzięki wykonaniu dużej ilości pracy, przy wsparciu ekspertów, powstała Strategia budowania i promocji marki turystycznej gminy Kościelisko. Droga do tego nie była wcale łatwa i prosta. Wymagała dużego zaangażowania. Przeprowadzono dwa szkolenia, na których uczestnicy poznali podstawy teoretyczne pracy, która ich czeka. Następnie, podczas 7 spotkań roboczych, wspólnie opracowywano temat po temacie. Uczestnicy mieli także możliwość korzystania z eksperckiej wiedzy profesjonalistów, zaangażowanych w realizacje projektu.
To wszystko doprowadziło do przyjęcia uchwałą Rady Gminy Kościelisko Strategii budowania i promocji marki turystycznej gminy Kościelisko i podpisania międzysektorowego partnerstwa na rzecz jej realizacji.
Urząd Gminy Kościelisko był partnerem w realizacji tego projektu. Dzięki tej współpracy, korzystano z zasobów lokalowych Urzędu i instytucji mu podległych, chociażby na potrzeby przeprowadzenia spotkań czy szkoleń. Partner pełnił także istotną funkcję w polityce informacyjnej projektu, zamieszczając informacje na jego temat na swoich stronach internetowych.
Korzystamy z dotacji na rozwój instytucjonalny
To wszystko doprowadziło do przyjęcia uchwałą Rady Gminy Kościelisko Strategii budowania i promocji marki turystycznej gminy Kościelisko i podpisania międzysektorowego partnerstwa na rzecz jej realizacji.
Urząd Gminy Kościelisko był partnerem w realizacji tego projektu. Dzięki tej współpracy, korzystano z zasobów lokalowych Urzędu i instytucji mu podległych, chociażby na potrzeby przeprowadzenia spotkań czy szkoleń. Partner pełnił także istotną funkcję w polityce informacyjnej projektu, zamieszczając informacje na jego temat na swoich stronach internetowych.